évjárat:
2002. május
okmányok: érvényes magyar okmányokkal
műszaki: 2025. június
futott: 112103 km
lökettérfogat: 599 cm³
teljesítmény: 110 LE
szín: Piros
feladva: április 05.
hirdetés azonosító: #2714297
Kategória és típus váltás miatt eladó lett szeretett, sokat futott és sajnos egy kicsit sérült, azonban műszakilag még mindig megbízható motorom. 2022-ben került hozzám 96.858 km-rel, azóta megtettünk 15.250km-t és Magyarországon kívül meglátogattunk pár szomszédos országot is együtt. Megjártam vele a Békás-szoros-Transzfogaras-Transzalpina erdélyi kört, elvitt a Tátra lábáig és Semmering környékére is. Utóbbit és országon belül több utat is utassal együtt teljesített. Ameddig nálam volt soha nem hagyott cserben és a kötelezőkön kívül - ami nálam 5.000km-ként olaj és szűrők cseréjét jelentette - kb. 3.000km-rel ezelőtt kapott új (RK) láncszettett, hátsó féktárcsát és betétet, valamint előre betéteket (természetesen új olajjal), majd utána 1.500km-rel később új, tűgörgős kormánycsapágyat. Legutoljára a DunaMoto-s srácokhoz vittem, mert nagyon picit csepegett az olaj, de ezt a generátorfedél tömítés cseréjével orvosolták. Emelett volt egy kisebb elektronikai probléma, ami miatt, ha a tompítottat felkapcsoltuk, akkor leállt a motor ezt az egyik elektromos csatlakozó megtisztítása megoldotta, de elmondásuk alapján ez a későbbiekben előfordulhat és ugyan ezzel a módszerrel javítható. Valamint az eladás előtti állapotról is kértem véleményt, melyre azt mondták, hogy ennyi idősen és ennyi km-rel megfelelő az állapota, azonban az első féktárcsák minimálisan ütnek (ezt fékezésnél lehet érezni), amivel alapvetően lehet közlekedeni és együttélni, de már amúgyis cserések lassan. Ahogy látható vannak esztétikai hibái. Az előző-előző tulaj oldalról találkozott egy autóval, így az elejét fújták (a motor váza nem sérült, egyenes futása megmaradt, gyári idomok vannak, és a csíkok nem matricák), de a nem tökéletes munka miatt a fejidomon kezd lepattogni a festék, a bal oldala és a dekni egy kb. 5-10 km/h-ás hollókói aprókavicsos úton történő első fékezéses esésnek köszönhetően néz ki így. Extrának a fekete plexi (gyári is megvan), az újrahúzott ülés (nem csúszkál, mint a korabeli gyári) és a valamilyen márkájú (ezzel vettem) dob, a gyárinál kisebb E jeles indexek, középsztender mondható. +1 a Mátrában találkoztam az említett előző-előző tulajjal, így ő is mesélt a motorról, a balesetről és elmondta, hogy pl: Görögországot is megjárta vele (kontaktként őt is megtudom adni a vásárlás előtt-után). Mivel én sem szeretnék zsákbamacskát venni, így eladói oldalról is kerülöm ezt hozzáállást. Ezért, ha ezeken felül van még kérdés, akkor telefonon szívesen válaszolok, és kérésre küldök több fotót / videót. Nagyjából akármikor lehet keresni emberi időben (8-20 között), ha nem tudom felvenni, akkor visszahívlak. Ha pedig eddig elolvastad, akkor köszönöm! : D