évjárat:
1999. augusztus
okmányok: érvényes magyar okmányokkal
műszaki: 2024. július
futott: 60000 km
lökettérfogat: 739 cm³
teljesítmény: 56 kW
szín: kék
feladva: március 17.
hirdetés azonosító: #2525284
14 éve a használatomban lévő gépem, kiváló műszaki állapotban hirdetem. Nem vagyok egy puceválós típus, ez látszik is itt-ott, a motorozást nekem az úton levés jelenti. Öreg masinát kaptam km óra nélkül. A biztonság kedvéért vezérműláncot cseréltettem rajta, de nem volt rá szükség, mint utólag kiderült. Jómagam 35e km-t tettem bele, a digitre alakított óra pedig a felszerelése óta futott 27ekm-t mutatja.
Az olajcsere periódus és minőség fontos ezeknél a típusoknál, ezért 5000 km-enként szigorúan és minőségi olajat használok, jelenleg motult. Olaj a tavaly nyárvégén lett cserélve 25e állásnál.
90 %-os Metzeler gumik. A féktárcsákban kb 10e km van, a lánc-lánckerékben szintén. Ezt én csak olajozom, 1-2 tankolásonként. A kipufogó dobot szintén örököltem, ez 4 az 1-be megy, sokak szerint szép hangja van. Nekem semmi bajom vele, ezért nem is bántottam, de a nagy sztendert nem lehet alátenni. (Melléklem). Szélvédő ragasztott, képen látszik. Fogyasztása olyan ahogy megyek, egyenletes az erő benne és 6-7000-től megindul. Nem javaslom kezdő motorosnak. Télen a szerelőm a karbit behangolta. Javaslata szerint a legközelebbi költség a hátsó rugóstag cseréje lesz. Nem vészes, ha nem kel el, az idényt még vígan lemotorozom vele.
Extrák: Indexek ki lettek cserélve nagy méretűekre és a visszapillantón is villog. Bukócső védi a sérülékeny dekniket. Ahol lehetett ott rozsdamentes csavarok kerültek fel. A felni polírozott. a hátsó dobozba 2 db zárt bukó is belefér. (Nyitószerkezete egy budapesten töltött éjszaka után ”megsérült”, a pótalkatrész rendelés alatt.) Háttámla is van rajta. A műszerfal alatt fékvisszajelző található. Pest megyei matrica.
Üléshuzata jelenleg 0 km-es.
Eladás oka: egészségügyi és nem szeretném ragozni.
Az ára ennyi. Jóidőben időnként Pesten is megfordulok vele, megbeszélt találkozó elképzelhető.