évjárat:
2009. augusztus
okmányok: érvényes magyar okmányokkal
műszaki: 2026. április
futott: 22902 km
lökettérfogat: 1078 cm³
teljesítmény: 154 LE
szín: Fekete-grafit
feladva: április 12.
hirdetés azonosító: #2715911
Eladó a DÖG!
(Kérlek, olvasd végig a teljes leírást, és csak akkor hívj, ha a vételárnál fontosabb az előélet, a műszaki és esztétikai állapot, a szerviz történet és a motorhoz kínált extra kiegészítők értéke)
Kategória váltás miatt eladóvá vált az álom motorom. MV Agusta Brutale 1078 RR.
Aki ismeri a típust, annak nem kell bemutatnom, hiszen igazi kuriózum a naked bike-ok között.
Aki nem, annak röviden annyit, hogy egy igazi dög. Nem puhapöcsű hülye gyerekek játékszere, NEM kezdő motor, ha nincs meg a szükséges motoros tudás és tapasztalat, akkor nem kompenzál az elektronika, ez egy nyers és agresszív vadállat, brutális nyomatékkal.
A valaha tervezett egyik legszebb naked motor, megjelenése önmagáért beszél, Massimo Tamburini (többek között a 916-os Ducati tervezője) által tervezett formavilág a mai napig lenyűgöző, páratlan és részletgazdag kidolgozása és egyedi harmonikus megjelenése igazi unikum, egy valódi műalkotás. Csak állj be egy motorokkal zsúfolt parkolóba és rövid időn belül mindenki ezt a motort bámulja.
Főbb jellemzők:
• Magyarországi első forgalomba helyezés
• 1078 cm3 - 154 LE - 117 Nm - 185 kg
• Brembo monoblokk féknyergek
• Fém fékcső
• Brembo kovácsolt alumínium kerekek
• Egyoldalú hátsó lengőkar
• Csúszókuplung
• DNA sport légszűrő
• MV Corse sport kipufogódobok
• Gyorsváltó
Itt nincs kipörgés gátló, nincs egykerekezés gátló, nincsenek állítható teljesítményfokozatok…itt kizárólag a kezed és a vérmérsékleted az, ami a teljesítményt kontrollálja.
Nincs elektronikus futómű, cserébe teljesen állítható, elől 50 mm-es Marzocchi teleszkópok, hátul Sachs rugóstag található, amik páratlan úttartást és visszajelzést biztosítanak.
A rendkívül merev és kompakt CrMo acél csőváz és az egyoldalú alumínium hátsó lengőkar teljesen egyedi karaktert kölcsönöz a motornak.
Brembo radiális monoblokk féknyergek, fém fékcsővel, 320 mm-es féktárcsákkal rendkívüli fékhatással és kiváló adagolhatósággal biztosítják a megállást.
Extrák (kb. 1,5 M Ft értékben):
• MV Agusta Corse sport kipufogó
• Healtech gyorsváltó
• NGK irídium gyertyák
• DNA sportlégszűrő
• Megnövelt teljesítményű indítókábel (Motolectric HICAP•SCDC for MVA 1078)
• Fém üzemanyag csatlakozó
• MV Agusta Corse kormánylengéscsillapító
• CNC Racing mart alumínium Fékkar
• CNC Racing mart alumínium Kuplungkar
• Rizoma mart alumínium LED-es indexek elől hátul
• Rizoma markolatok
• Mart alumínium kormányvég tükrök
• Evotech Rendszámtartó
• MV Agusta Corse karbon hátsó sárvédő
• Evotech Bukógomba
• Eredeti MV Agusta gyári Motortakaró ponyva
• Hátsó motoremelő állvány
Tavalyi évben kb. 1000 km ezelőtt lett elvégezve a teljes nagyszerviz (MF Motors – számlával igazolt):
• Lánc valamint első és hátsó lánckerekek cseréje
• Üzemanyag szűrő cseréje
• Üzemanyag csatlakozó cseréje fém csatlakozókra (gyári műanyag csatlakozót megeszi az E10-es benzin)
• Befecskendező rendszer ellenőrzése, beállítása
• Fojtószelep vákuum szinkron beállítása
• Vezérműlánc ellenőrzés, vezető és feszítő ellenőrzése, állítása
• Szelepek ellenőrzése, szelephézag beállítása
• Első hátsó fék karbantartás, fékolaj csere
• Első teleszkópok karbantartása, olajcsere, tömítések, szimeringek, porvédő gumik cseréje
• Hátsó rugóstag felújítás, karbantartás
• Vízpumpa tömítés cseréje
• Hűtőfolyadék csere
• Kormánycsapágy cseréje
• Hátsó kerékagy karbantartása, csapágyak cseréje
• Hátsó agy tehermentesítő gyűrűk cseréje
• Kuplung munkahenger szimering csere
• Motorolaj és szűrő csere
• Gyújtógyertya csere (NGK irídium)
• Légszűrő csere (DNA sport légszűrő)
• Akkumulátor csere (új Yuasa akkumulátor)
90 %-os Pirelli Diablo Rosso IV.-es gumi garnitúrával