Piaggio NRG MC4 DT POWER 2010

180 000 Ft

mentés
üzenet
megosztás
jelentem
évjárat: 2010. június
okmányok: érvényes magyar okmányokkal
futott: 29000 km
lökettérfogat: 50 cm³
teljesítmény: 6 LE
szín: Piros
feladva: június 28.
hirdetés azonosító: #2652534
Mindent leírok a motorról amit tudni érdemes, nem árulok zsákbamacskát!
Előszőr is 2014 óta én vagyok a tulajdonosa, szóval már egy ideje nálam van. Hibátlan, gondmentes volt elég sokáig!
Kb 2019 körül le lett rakva a motor, és ált 2023 végéig. Sajnos nem garázsba, de fedett tető alatt volt. Az idő elkezdte megenni, ülése kiszakadt,nyílván a csövek elöregedtek stb... Viszont sehol nem rozsdásodott csak kipufogó csonk.
De ne hogy csak a rosszakról beszéljek! A motornak/robogónak nem csak tulaja,hanem gazdája is volt, karban volt tartva mindig. Racing 2T olajjal müködtetve, amikor tehettem még lerakás előtt csak 100-assal üzemeltetve, az alkoholmentesség miatt. (ami mostmár E5-ös lett). Én is már sport kipufogóval vettem, még sárga gyári állapotában.
Sajnos egyszer a teljes idomszettje csak ELŐL eltört, ezért lett rá véve egy utángyártott piros. Jobb indexe búrája repedt.
Egyszer egy rossz szerelőhöz került, akinél el is dölt, meg minden is történt, csak jó nem, ezért néhány csavarja nem az igazi.
Na de elég legyen a múltból, írom mit érdemes róla most tudni.

Pozítiv:
Új 50ccm hengerszett van most rajta, a teljes blokk kitisztításra került, a karbival együtt. Jelenleg 53-as gyári fúvóka van benne. Erősített ülés van benne, nagy csomagtérrel. Új automata szívató, ezért kb instant indul. Pöc-röff. Malossi szíjjal, malossi légszűrővel. (régebben 70-es motorként üzemelt, ezért bírja is, viszont most 50-esre vissza lett alakítva). Sport kipufogóval. Minden elektronikája müködik! Új gyertya! Új első fékbetétek! Új benzincsövezés! Újrakenve a csapágyakat, berúgókart. Önindítóval és berúgásra azonnal indul. Kormányzárt müködik. Valós 29.000km körül van, bár igaz bejáratós, ezáltal csak a blokkban van annyi (és ez se teljesen igaz, mert abban is voltak felújítások) - ( kb 85km/h volt a vége)

Igaz nem pózitivum, hanem inkább semleges, viszont most kevert benzinnel megy, külön olajzása "idézőjel" ki lett kötve. Valamint a másodlevegő (kipufogó oldali) ki lett kötve - Ez egy "folytása" volt. Hajtóműolaj ellenőrizve, és megfelelő.

Negatívumként, eszétikáját elvesztette, ülés szakadt, néhol repedt az idom, ülése nehezebben zárodik, középszender müködik, viszont a motor alá kell tenni a lábat, hogy rálehessen állítani. Bal "visszapillantó" tükört adom mellé, jelenleg nincs rászerelve. Akkumulátorja le van merülve ( nem régi aksi, még lehet tölthető, - nem mentem annyit vele, hogy a generátor visszatöltse -Ellenben mérve volt a visszatáplálás és hibátlan!) Valamint a hátsó fék kicsit fog.

Összegezve:
Kicsit sajnálva, de megválnék tőle így 10 év után. Pöcc, röff hidegen-melegen. Nem egy szép eszétikai állapotú, viszont remélhetőleg az új gazdáját is ki fogja szolgálni, úgy mint engem.
Teljesen áttekinthető, nem bemelegített motorral foglak várni, hogy jelen tudjál lenni a tényleges első indításnál.
Mint említettem, nem szeretnék zsákbamacskát árulni. A gyári szervízkönyvét is elő tudom keresni ha szükséges.
Telefonon elérhető vagyok, ha nem veszem fel, küldj egy sms-t.
Az ára mindezek tudatában lett megszabva, teljesen fix, nem alkuképes. Ismerem a típust,ismerem az árakat!
Csak adásvételivel eladó! Tudok adni hozzá én.

Hirdetés feladója

Név: H Erik
Cím: Veszprém megye, Veszprém
Mobil: +36 30 736 .... megmutat