évjárat:
1997. január
okmányok: okmányok nélkül
futott: 10 üzemóra
lökettérfogat: 79 cm³
szín: kék
feladva: december 01.
hirdetés azonosító: #2687617
Eladó sorba került 1997-es TM MX80 motorom 18-21-es kerekekkel.
Készíts be nasit kávét, mert ez el fog tartani egy ideig.
A motor 3 éve van nálam ami alatt nem mentem vele 10 üzemórát. Vázig lett bontva, szintereztetve lett a váz, ebből adódóan kormánycsapágy is lett cserélve illetve a hátsó féknek a 2 tűgörgője a vázba ha jól emlékszem vagy szimeringel vagy o gyűrűvel együtt.
A motorja is darabokba lett borítva, de nem volt baja a csapágyaknak így nem lettek bántva, talán egy tűgörgő lett benne cserélve.
A powernek a mozgató rúdja és apróságai cserélve, power tengelyénél a kis szimeringjei vagy micsoda és a tűgörgők cserélve.
Új hajtókar van benne új dugattyúval, viszont a hajtókar egy KTM SX85é így a jövőben már vagy az kell hozzá, vagy lehet tovább használni gyári hajtókarral ha ez elhasználódik.
A dugattyú is új. volt ugyanis szétpergett a felső tűgörgő és megette a tetejét a dugónak.
Én ezért nem rendeltem újat mert nem lett annyit használva, rendbe lett szedve, esztétikai problémáin kívül nincs baja.
Hengeren új nico, ahogy írtam nincs benne 10 üzemóra és nem bántotta szerencsére a tűgörgő.
Teleszkópok fel lettek újítva, a hátsó sajnos nem sikerült jól, így azt újból kellene, de az első az tökéletesen működik, mind a 2 állítható.
Kerekeken mondhatni 90%-os gumik és a fékek is, illetve elől hátul új csapágyak, szimeringek.
Lengőkarba minden cserélve, az összes tűgörgő, csapágy és szimering az egyedüli a G szem ami nem lett, de nem nagy tétel, csak mikor rendelve lettek hozzá a dolgok németből el lett felejtve.
Na és most jön a fekete leves.
Úgy lett megvéve, hogy biztos csak karbi vagy valami apró baja van és azért nem forog ki rendesen.
A legvégére kiderült, hogy gyújtás baja van így jelenleg egy CR80 CDI-vel üzemel, így viszont nem az igazi, kellene rá egy új/működő cdi, mert nehezen indul melegen a gyenge szikra miatt.
Az állórész egyébként újra lett tekercseltetve, de nem az volt a baja.
A kuplung munkahengert cserélni kell majd, működik, de ha sokat húzod be(20-30pumpálás) szétugrik lent.
Már mikor vettem is valami bronzból vagy rézből esztergált kuplung dugyattyú volt benne, de semmi olyanra nem akartam egész addig költeni feleslegesen ami nem lett volna feltétlen muszáj egy jó próbakörhöz.
A kuplung amíg nem váltogat 2-3-at az ember tapad, de utána hibátlanul működik.
A hátsó lánckerék lassan a lánc már megérne egy cserét.
Van hozzá jópár plusz idom, amiből 1 darab új hátsó sárvédő van a többi törött/használt.
Alkatrészek is vannak hozzá még, mindenből inkább úgy vettem, hogy legyen minthogy megint szaladjak ha valami nem jó.
Nekem egy ültő helyembe ennyi jutott eszembe, bármi érdekel róla hívj és nyugodtan kérdezz!